nedeľa 16. októbra 2011

Hey ,whazznew?

Týžden ušiel , je tu ďalší a k tomu minulému=
-pondelok vyšiel /nestratila som sa , nezablúdila som , bolo mi dobre a cele som si to užila.a čo? Ešte jeden deň treba počkať. '[:
-utorok už ani neviem čo bolo a tak to išlo až do ..
-štvrtka kedy sme mali na škole ima3kulacie./Prváci mi prídu malý ale inak to bolo zaujímavé...celkom
-piatok bol fajn , taky domacny pri čajičku , zababušená v perine a so zapnutou Tv.Takých dní som nezažila už dlho veľa takže to padlo vhod.
-V sobotu som mala ísť na bowling čo nakoniec nevyšlo ,,vďaka,, spojom zo Zálužia.V tomto neznášam autobusy , chodia si ako chcú ..Večer som chcela vybehnut do pekárne no kedže som vstavala o pol piatej ráno spánok mi prišiel prednejši.
-Nedela , teda dnešok , bol úplne skvelý užasny , genialny ,dlhý únavný atak ďalej. Viac budem ukazovať po čase pretože zatial nemám čo ukazat a som na to moc unavena.
Zatial dobrú noc! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára